Bestyrelsesmøde i Andelsforeningen Fuglsangsparken
onsdag den 28. august 2013 kl. 19.30 hos Ivan
Deltagere: Ivan Busk Jensen, Aage Vognsen, Kjeld Jacobsen, Dorthe Knudsen og
Claus Stenum Jensen (referent)
Afbud:
Der køres efter budgettet
Ivan kom med forslag til retningslinjer (fraflytningsreglement) ved gennemgang og aflevering af huset ved salg af andel. Forslaget blev diskuteret, og der vil til næste møde blive lavet endelige retningslinjer.
Postkasser: (der sættes navnesedler på postkasser, der ikke har en seddel p.t.)
Havedag lørdag den 31. august: Der er udsendt sedler med opgaver. Aage klarer drikkevarer.
Der tages beslutning om efterfølgende grillaften på dagen.
Vi besluttede at indkøbe et såkaldt Partytelt. Størrelse 8 x 4 meter. Pris 1995 + bundramme 599 kr.
Vægt 85 kg. ”Kosama pavillon”
Teltet hentes evt. på lørdag, hvis der ikke er behov på lørdag, så købes det senere.
Det er nu fastsat hvilket beløb vi modtager fra staten for meget betalt ejendomsskat. Beløbet er opgjort til 465.592,20 kr. Honoraret til Rafn og Søn er opgjort til 165.455,54 kr.
Netto til Andelsboligforeningen Fuglsangsparken er 300.136,66 kr.
Vi diskuterede hvordan bestyrelsens holdning til udbetaling til beboerne/forblive i foreningens kasse var. Der var et flertal i bestyrelsen, som gik ind for, at det samlede beløb eller en del af beløbet bliver i foreningens kasse. Alle beboere vil blive hørt, og vi forventer, at der indkaldes til en ekstraordinær generalforsamling i efteråret, hvor der tages stilling til spørgsmålet.
Vi har modtaget et kontraktudkast fra Verdo. Jan Toft Olesen har også haft det til gennemsyn.
Vi er bundet i tre år (opsigelse ca. ½ år – 3 måneder til udløbet af et kvartal)
Mellempakkens pris sænkes fra 344 kr. til 304 kr.
Vi var enige om at kontraktudkastet var i orden. Vi underskrev aftalen.
Onsdag den 23. oktober kl. 19.30 hos Dorthe