Bestyrelsesmøde i Andelsforeningen Fuglsangsparken
onsdag den 20. januar 2010 kl. 19.00 hos Dorthe
Deltagere: Aage K. Vognsen, Dorthe Knudsen, Inger-Lise Nielsen, Kjeld Jacobsen og Claus Stenum Jensen (referent)
Der mangler lidt papirarbejde vedrørende lånet i Nordea – det er detaljer. Huslejen er nu blevet fastsat til 6363,25 kr. Beløbet dækker husleje på 5021,00 + fællesudgifter.
Budgettet ser fornuftigt ud. Vi kører efter budgettet.
Kjeld udspecificerer posterne under vedligeholdelse. Der afsættes 5000 kr. til snerydning pr. år.
Der er et lager af vejsalt i Kjelds garage, der må benyttes af alle. Hent det I har brug for.
Vi har set Randers Kommunes ”Regulativ for vintertjeneste og renholdelse af veje, stier og pladser” Vi har indgået aftale med entreprenør KRC, Bøsbrovej, om at komme og rydde sne/gruse vejen, når der er behov. Det koster 600 kr. + moms pr. gang. Kjeld bestiller. Vi kontakter ”landmanden”, som har hjulpet os og siger tak for hjælpen. Inger-Lise og Dorthe ordner det.
To tage er omlagt. Nr. 12 og nr. 14. Prisen var 29.663,75 inkl. moms pr. tag. Det er også prisen for de resterende tage, som vi nu har indgået aftale med Kammi Tag om. Vi skal regne med lidt ekstraudgifter til tagsten + diverse, så budgettet pr. tag er 33.200 kr. inkl. moms. Der afsættes 5000 kr. inkl. moms pr. hus til det medfølgende murerarbejde. Arbejdet påbegyndes, nå vejret tillader det.
Der sættes dato på havedagene på næste møde.
Næste møde indkaldes af Kjeld, når han synes vi har behov for et møde.
Mødet afholdes hos Inger-Lise – dernæst Claus – Kjeld, Åge og Dorthe.
Åge undersøger hvem, der har garageportskontakter i garagen. Han undersøger også priser m.m. for at installere dette i alle garager efter beboernes ønske.
Claus udskifter evt. billeder på hjemmesiden med nye.
Bestyrelsen vil i løbet af foråret gennemgå alle huse med henblik på murerarbejde på facader og sålbænke. Der laves en skitse over hvert enkelt hus, hvorpå de steder, der skal repareres, markeres.
Stor tak til de andelshavere, der har ryddet sne på eget stykke, men også haft overskud til at rydde for andre, der evt. har været på arbejde eller andet.