Bestyrelsesmøde i Andelsforeningen Fuglsangsparken

torsdag den 8. august 2012 kl. 19.30 hos Ivan

 

Deltagere: Ivan Busk Jensen, Aage Vognsen, Kjeld Jacobsen, Dorthe Knudsen og

Claus Stenum Jensen (referent)

Afbud:

 

  1. Økonomi

Budgettet følges fint.

 

  1. Status på reparationer/vedligeholdelse

Kammi Tag har nu været her, og de sidste reparationer er foretaget. Vi er opmærksomme på fugt under taget i et af husene, men reparationen skulle være udført korrekt.

 

Alle de resterende tage er blevet behandlet for alger. Vi takker Ivan, Peter og Aage for arbejdet.

 

Garagen i nr. 10 er blevet repareret, og forsikringen har udbetalt erstatning. De mursten, der blev til overs (242 stk.) har vi beholdt, så der er til fremtidige reparationer. De ligger i skuret.

 

Vi er opmærksomme på, at varmtvandsanlæggene har givet en del udgifter på det sidste.

 

  1. Status på salg af andele

Nr. 10 og 11 er solgt. Ikke flere til salg lige nu.

 

  1. Arbejdsdag lørdag den 1. september

Vi begynder kl. 13.00 – mødes på fællesarealet.

Ukrudt i fliser og på græs på fællesareal skal luges.

Luge under hæk og ved træer og bede.

Efterse garagesokler for evt. revner. Efterse betonkanterne mellem flisebelægning og garage for evt. smuldring. Maling af affaldsstativer.

Skifte hængsler ved fordør i nr. 11 (Ivan)

Klippe hækken ved vejen. Klippe skånsomt, da blomstringen (næsten) udeblev i år, måske på grund af for grundig klipning sidste år?

 

Efter arbejdet er der grillhygge – vi håber på godt vejr!

 

Kjeld har øl og vand stående.

Ivan tager notater om evt. revner i garagesokler og ved betonkanter.

Aage søger for maling til affaldsstativer

Claus sender invitation til havedagen på mail og seddel i postkassen.

 

  1. Opsamling på ejendomsvurdering (Rafn og Søn)

Det er nu besluttet, at grundvurderingen er blevet ændret. Som det sandsynligvis ser ud, så er det til vores fordel, når der skal betales ejendomsskat. Reguleringen skal ske fra 2005, men vi ved endnu ikke hvad det betyder rent økonomisk. Vi afventer et endeligt svar.

 

  1. Hjemmeside

Da vores nuværende hjemmeside på www.andelsbolig.dk ikke har en tilfredsstillende kapacitet, så har vi besluttet at lave vores egen hjemmeside. Vi har nu fået oprettet et domæne, og siden får adressen www.pramdrager.dk Kjeld og Claus udarbejder et forslag til layout, som så skal godkendes på et kommende bestyrelsesmøde. Udgiften bliver ca. 250 kr. pr. år for 5 GigaB.

 

 

  1. Eventuelt

Intet